Jobbmässan – Information för dig som utställare och anmälan


Tillbaks till startsidan

Länk till anmälningsformulär


Information för dig som utställare och anmälan

Företag behöver anställa och i varje kommun finns tillgänglig arbetskraft. Vi vill med denna Jobbmässa skapa ett tillfälle där ni som företagare i någon av arrangörskommunerna kan möta potentiell ny arbetskraft.

Upplägget är enkelt. Arbetsförmedlingen och respektive kommun bjuder in arbetssökanden till denna dag. Dvs ni behöver inte stå för någon form av marknadsföring. Däremot kommer vi att prioritera de företag som har anställningsbehov i närtid (länk anmälningsformulär ovan)

Ni kommer att få ett runt sk ståbord och plats för eget utställningsmaterial som ex. rollup eller annan form. Räkna med en yta på ca 2×2 meter. El och WiFi finns tillgängligt. Ni har ingen kostnad för att ställa ut bortsett från er egen personalkostnad och ert utställningsmaterial. Fika och lunch för er personal bjuder arrangörerna på.

Tänk på att ni måste vara klara 15 minuter innan kl 10 och att ni skall stanna till kl 15

Kontaktperson för frågor är er befintliga näringslivskontakt på kommunen. När datumet närmar sig kommer ni att få mer detaljerad information om exakt placering.

Sista dag för anmälan är 27 september

Publicering av antagna utställare sker 3 oktober

Denna hemsida använder så kallade cookies. Genom att klicka på knappen nedan godkänner du användandet av cookies.  Läs mer här